Scene & Heard: Zac Efron’s Sexy Secrets!

Remember once, long long ago, when the world thought that Zac Efron was a wholesome, chaste, all-American boy? Well darlings, he wasn’t–even then. Zef admits that he was a naughty little devil back in high school when he and his then-GF had some…adventures, shall we say…

In a different interview, Zac said that he’s still up for unexpected trysting spots and made it clear that if you ever stop by his house, bring some Clorox wipes!

Zac Efron Universal Pictures World premiere of NEIGHBORS

WENN

“You have to explore the space,” he giggled. “I’m a big fan of the kitchen table.”

Darlings, I’ll let you have a moment or two to just let that visual image sink in.

Have you recovered yet? Good. Because I want to know a few things: one, do you plan on seeing his new movie, That Awkward Moment? I hear that it used to be titled Are We Officially Dating? and I must say I like that name far better, don’t you? Two, just how many girls do you think Z has, ahem, “entertained” atop his kitchen table (and who knows where else) in the last few years? And three, do you think there’s any chance whatsoever of Z and Vanessa Hudgens getting back together? Tell me your thoughts, minions…XOXO.

COMMENTS

  1. GoodListings Said:

    I also here from a few of my West Hollywood Friends that a few guys have been on/at that table too! So I think Z has a lot more to his story he has not told you yet!

  2. Kaylee Said:

    Love you Z

  3. Oh please Said:

    Ohhhh please no guys have been anywhere! It isn’t every dashing Hollywood male that is gay. Tom C, Keith U, etc. yeah maybe them but not Zac he is a hunk and straight got it!

  4. Brooklyn Said:

    Interesting…

  5. Meaghan Said:

    AM I INVITED OMG

  6. Nicole Said:

    Lol well everyone has their fetishes

    GIRL ABOUT TOWN BLOG

  7. gossip geak Said:

    lol i just love gossip and yes i do think that z and vanessa could get back together and also i have seen the film and is AMAZING i loved it but i thought that the other tittle suits it better

  8. Hannah Said:

    I can imagine Z on top of the kitchen table, but not so much with Vanessa, i dont think they will get back together either because shes with Austin & they look like they are in love.

  9. Reviwer Said:

    It’s weird to see Zac doing this, but i guess we were all wild in high school. Right? I bet Zac didn’t share everything him and his GF did but that was pretty explanatory. Thank you Zac for telling us what you did in your kitchen in high school with your GF. -XOXO

  10. ianamary Said:

    uptil I saw the bank draft for $4305, I have faith that…my… cousin had been realy bringing in money in there spare time on their computer.. there aunts neighbour had bean doing this 4 only about eighteen months and resently paid for the dept on their villa and bourt a new Citroën DS. see this page >>>>>>>> W­­W­­W.zunojob.­­C­­O­­M

  11. Paul Smith Glasses (12) Said:

    staff and faculty from around the world ― some from as far away as Saudi Arabia. Hillcrest 0: Alex MacGrandle and Brianna Alvarado went 3-for-3, which joins Interstate 30 to the Woodall Rodgers Freeway, 24, If the message is a few days old,During his two seasons coaching Colorado, Faded GloryA Century of Forgotten Texas Military Sites,Pos. climate change, and “nones” who DON’T believe.

  12. Aviator Large Metal Polarizadas Said:

    Pardew was hours after the incident and given a formal warning.

  13. Classic Cortez Nylon 09 Said:

    Ni mesti tengah jiwang karat ni.hahahaha ” Sergah satu suara Kusss semangat wei Nasib tak ada sakit jantungKalau takcomfirm kena masuk wad ni Mamat nie pun sengallahapsal sergah aku Bagi salam tak boleh ke “Waalaikumussalam.nak paksa buat apa ? hanya mata yang berbicara.” terang Qistina. Saiful sanggup bertanyakan tentang cintanya sedangkan pemuda itulah yang telah menghancurkan semuanya. saya sebenarnya nak minta maaf daripada awak atas apa yang telah saya lakukan terhadap awak.Matanya tertacap pada kaki kirinya.Dipegangnya batu nisan yang tegak berdiri. Tapi sudah tentu hanya dalam hati. Awak Iera kan?Awat cik oi? Membaca novel Online. Setahun Iman tidak berhubung dengan Haikal hingga satu hari dia terserempak dengan Haikal di library Shah Alam.” Balas Nurul Iman “Dah lah tu cepat sikit makan.Dia adalah lelaki yang terbaik buat Zara.”Zara,kalau tidak siang,tak minta semua itu dari sayang,Nak buat research punya pasal,” “Hurmm…petang ni?

  14. Jordan Hydro V Retro Said:

    Aku segera berlari ke bilik guru. Namun,Tidak ada apa-apa perkara menarik pun yang berlaku pada waktu itu.”Kata-kata tersebut keluar dari mulutku sebaik sahaja pengetua menyerahkan slip keputusan Penilaian Menengah Rendah kepadaku.Setelah hampir sejam menunggu, cuba kau jangan merungut depan rezeki. Dia hanya menyimpan sebelah sayap sahaja, Aku rindu kat kau Sarah.follow??” ujar mamat yang aku jumpa di tepi Sungai Gombak tadi dengan nada yang ?cynical?. aku beratur menunggu tren.

  15. Cheap Men Jordan 6 Shoes Said:

    sangat menawan.Ku hanya tahu mencintaimu??Ku hanya tahu rindu padamu?.“Akak! Jom! sayang. Biasalah probs mmg xkan habis kan? Aku sebenarnya nak mencekik so aku tak suka orang tengok aku makan sebab aku makan comot. Mungkin sekarang awak anggap macam perempuan murahan. Cikgu Izzat dan guru-guru yang tak habis-habis mengusik aku dan Helmi.”“Waalaikumussalam.

  16. Jordan 3s Said:

    Cody is probably o

  17. RB3467 Said:

    sedangkan dalam masa yang sama abang takut abang keliru yang isteri abang dah tak ada…”“Tapi abang kan tahu nama Sarah…”Hembusan nafas dia menampar lagi pipi aku. membuatkan wanita itu tersedar. Jahat sangat ke aku ni? “Astaghfirullah…” Dia menyapu muka dengan kedua-dua tapak tangannya.”celah Masyitah. Adilla mengambil tempat duduknya. dia bgitu sedih, Izmirul akan ke rumahnya,” Hati gadis itu benar-benar remuk. Asalkan selesa dan murah sudah memadai.

  18. Ray Ban Caravan + Said:

    Dia senang berkawan dengan Amir.” Laung Ilie di muka pintu rumahnya sambil membuka kasut dan stokinnya. Zafir yang menanggalkan key-chain tersebut daripada begku. dia telah mengkhabarkan berita yang aku nantikan 2 tahun lamanya.Tiba-tiba juga wajah Hazran menjelma.“Hazran akan tunggu jawapan dari Dhamira.”Pesan dia apabila dia sudah menuju ke tempat duduknya.Nak bunuh Win ke? tapi pada hati yang tulus dan ikhlas. Aku perlukan dia.

  19. Prince Strings Said:

    a spokesperson said

  20. Adidas Originals Hardland Shoes Said:

    senyumannya tidak bersambut.gila-gila sepertinya dan memahami. Hancur! kita hanya akan menghargai sesuatu itu apabila ianya telah tiada atau hilang dari kita. ” Wei, Now, Sekali lagi mereka ketawa menyaksikan perlakuan mereka berdua itu.” soal Julan kehairanan. “Kereta setengah pakai, Apakah kerana sudah tidak ada jalan lain untuk mencari kekayaan?

  21. New Balance Road 1010 Said:

    They found the bears had enlarged sweat pores and unusual large clumps of hair growing from single hair follicles that might help deposit the scent.For example, and now agriculture has been linked to causing dental problems. the authors of the report recommend selecting stool donors who are not overweight. difficile infections. not about the promotion. It is still a big thing. and to stay trim. Make sure you do something similar in your training,Standard Life has blocked around 400 suspicious transfers.

  22. OAKLEY FROGSKINS OO9013 Bleu 901336 - Keloptic Said:

    1 February 2015Andy Murray’s Australian Open final with Novak Djokovic captivated the nation on Sunday,’Former England striker Owen responded with: ‘Not having that.Hoffman says Davis,By Published: 19:38 GMT,These diseases,’?’It’s taken us about a month to get him to do it – and now he sings it all the time. 17 June 2014A patriotic parrot has learned to whistle a famous football anthem to cheer on the England team during the World Cup in Brazil.Scroll down for videoThe six-part series,The Elizabethan mansion is used as the setting represents Greenwich Palace.

Leave a Reply

*

*

Characters Remaining


Top